Zöldséges sült puliszka/polenta

A kukoricadarát megfőztem kétszeres mennyiségű sós, fűszeres vízben, közben tetszés szerinti zöldségeket összeaprítottam (nálam most cukkini, répa, borsó volt) és egy nem túl szaftos pörköltet készítettem belőlük. 
Mikor a puliszka már megfőtt (elvált az edény falától keverésnél), egy piteformát kikentem kókuszolajjal és ebbe tettem a puliszkát, rá a zöldségeket (lehet belekeverni is). Megszórtam sörélesztő pehellyel a tetejét és beraktam 180 fokos sütőbe kb. fél órára sülni. 
Természetesen lehet hozzá öntetet is készíteni, én most csak így ettem. 
Egyszerű és gyorsan elkészíthető, nagyon finom!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gluténmentes kenyér - ez tényleg tökéletes állagú és ízű

Kenődiós - avagy kenőmájas máj nélkül

Kolbászkrém kölesből