Pizzás csiga gluténmentesen

Hozzávalók: 

10 dkg kukoricaliszt
10 dkg rizsliszt
10 dkg zabpehely liszt
5 dkg burgonyapehely
5 dkg kölesliszt
1 ek só
oregánó, köménymag, bazsalikom, stb. fűszer ízlés szerint
4 gr élesztőpor
4-5 dl víz
20 gr utifű maghéj
30 ml olívaolaj

Összekevertem a száraz hozzávalókat egy tálban, külön a vízben az utifű maghéjat beáztattam, amíg zselévé nem állt össze. Ekkor hozzáöntöttem a száraz hozzávalókhoz és robotgép dagasztó funkciójával dagasztottam, amíg összeállt.

Ezután kinyújtottam és beletettem a tölteléket: 5 db paradicsomot aprítógéppel összeaprítottam, 3 gerezd fokhagymát kevertem hozzá, valamint vöröshagymát is lehet (ezt most én kihagytam), fűszereztem, só, kömény, oregánó, pizza fűszerkeverék, bazsalikom, stb., majd ezt feltettem főni. Adtam hozzá kukoricát és összefőztem.
A tölteléket a kinyújtott tésztára kentem, majd feltekertem és éles késsel kb. 5 cm széles szeleteket vágtam. Sütőpapírral bélelt tepsiben 180 fokon sütöttem, amíg megsültek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gluténmentes kenyér - ez tényleg tökéletes állagú és ízű

Kenődiós - avagy kenőmájas máj nélkül

Kolbászkrém kölesből