2016. május 30., hétfő

Kolbászkrém kölesből

Mennyiségeket nem tudok írni ennél a receptnél, mert csak ránézésre és ízlelésre éreztem, hogy miből mennyi szükséges.
A kölest egy szűrőben alaposan átmostam, majd sós vízben feltettem főni.
Mikor megfőtt, ízesítettem:
- só
- bors
- őrölt kömény
- majoranna
- füstölt paprika
- vegamix
- 3-4 gerezd fokhagyma
- citrom kifacsart leve
- kevés növényi olaj (olíva, vagy tökmagolajat szoktam használni, a kókuszolajtól pedig hűtőben szépen összeáll és nem krém lesz belőle, hanem formázható kolbász)

Ezeket szépen összedolgozom, kóstolás után ízesítem még, ha szükséges.

Nekem az egyik kedvenc szendvicskrémem!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Melinda!Kb mennyi köles és arányosan mennyi fűszer kell bele? Klára

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb. 10 dkg köles 2-szere, 3-szoros mennyiségű vízben megfőzve.

      Törlés