Húsvéti kókuszos tojások

Egy gluténmentes oldalon találtam egy nem vegán kókuszrúd receptet, amit fejben azonnal átveganizáltam:
Eredetileg kókuszrúdként szerepelt, de húsvét közeledtével és tojásokat formáltam belőle és ezt vittem be a kollégáknak a vásárolt csokitojások helyett. 

Hozzávalók:
250 gr apró szemű kókuszreszelék
100 gr kókusz tejpor
497 gr kókusztejszín
1 evőkanál kakaópor vagy karobpor (ez a kakaós részhez kell)
A kókuszreszeléket, a tejport és a kókusztejszínt összekevertem, két részre osztottam, majd az egyik részbe 1 ek kakaóport/karobport tettem. Miután jól összegyúrtam mindkét félét, egyikból is és másikból is egy-egy kb. ping-pong labda nagyságút vettem és összetapasztottam, majd tojás alakúra formáltam és kókuszreszelékbe forgattam.
Összesen 24 db lett. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gluténmentes kenyér - ez tényleg tökéletes állagú és ízű

Kenődiós - avagy kenőmájas máj nélkül

Kolbászkrém kölesből