Csicseriborsó pörkölt

Ez a pörkölt olyan fantasztikusan finomra sikerült, hogy úgy gondoltam, megosztom Veletek ezt a csodás ízélményt! :)

Mennyiségeket elég nehéz írnom, mivel semmit sem mértem le, csak szemmértékre, ízérzésre tettem bele a hozzávalókat.

2 db csicseriborsó konzervet használtam (betáraztunk belőle pár kartonnal, mert az egyik áruházban leértékelés volt).

Először elkészítettem egy pörkölt alapot, mely az alábbiakból állt össze:
Póréhagymát aprítottam, ebből minél több van, annál jobb lesz az íze. Ezt kókuszolajon üvegesre pároltam egy kis kockákra aprított kápia paprikával, majd tettem rá füstölt paprikát, borsot, köményt, sót, vegamixet, majorannát, majd aprítógépben 3-4 db paradicsomot összeaprítottam pépesre és ráöntöttem a hagymás-paprikás alapra. Ezután jön a "lelke", hozzáadtam jó sok sörélesztő pelyhet és ez lett a pörköltszaftos alap. Ehhez adtam hozzá a 2 db csicsesriborsó konzervet leve nélkül és két babérlevelet is beletettem. Addig főztem, amíg az ízek összeértek. Én a végén pár csepp citromlével hoztam ki mégjobban az ízeket.
Petrezselyem zölddel meghintetve tálaltam.

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gluténmentes kenyér - ez tényleg tökéletes állagú és ízű

Kenődiós - avagy kenőmájas máj nélkül

Kolbászkrém kölesből