Köles kőrözött lilahagymával, kápia paprikával

Tegnap este szerettem volna Férjemnek a saláta mellé valamit készíteni és már napok óta foglalkoztatott a gondolat, hogy készítek kőrözöttet. 


Ezt a finomságot teljesen saját ízlés alapján készítettem és nem receptből és nagyon finom lett. 

1 csészényi kölest háromszoros enyhén sós vízben pépesre főztem, majd hozzáadtam füstölt paprikát, édes pirospaprikát, köményt, borsot vegamixet, sót, metélőhagymát, kurkumát, pici fekete sót, 1-2 evokanal mustárt, 2 evőkanál sörélesztő pelyhet, 1 kanál repceolajat, annyi szójatejet, hogy keverés után kicsit krémesebb legyen. 

Tettem bele még aprított kápiát, lilahagymát, fokhagymát. 

Jó étvágyat! :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gluténmentes kenyér - ez tényleg tökéletes állagú és ízű

Kenődiós - avagy kenőmájas máj nélkül

Kolbászkrém kölesből