Almás-fahéjas, vaníliakrémes palacsintatorta

Az alapötletet Sipos Nóra adta az alábbi videójával: https://www.youtube.com/watch?v=AUFGoBgt0Iw

Én azonban még alakítottam rajta.

A recept az alábbiak szerint alakult:

- 100 gr zabpehelyliszt
- 130 gr hajdinaliszt
- 1 kávéskanál só
- 80 gr kukoricakeményítő
- 1 bögre szójatej (de lehet kókusztej, vagy rizstej is)
- 1 ek fahéj
- 1,5 db nagyobb alma lereszelve
- 1 bögre víz
- 2 ek olvasztott kókuszolaj
- 3 ek agavészirup

Külön összekevertem a száraz hozzávalókat, majd a folyékonyakat és szép lassan kevergetve elkezdtem hozzákeverni a szárazhoz a folyadékot. Mikor simára kevertem, akkor hozzáadom a reszelt almát is.
Kókuszolajjal kikent palacsintasütőben kisütöttem őket, majd hagytam kihűlni. Addig elkészítettem a vanília pudingos krémet.
1 csomag pudingporból készítettem, kb. fél liter kókusztejben főztem fel a pudingport cukorral (ízlés szerint), pici fahéjat is tettem bele. Mikor kész volt, picit hagytam hűlni, majd növényi tejjel vagy 1 doboz coccomas kókusztejszínnel krémesítettem, hogy ne legyen olyan összeálló.

Ezzel a krémmel megkentem mindegyik palacsintát és egymásra helyeztem őket. A tetejére is kentem a krémből és egy kis teaszűrőn át fahéjjal hintettem meg a tetejét. Nagyon jól megy hozzá a mentalevél íze, úgyhogy azzal díszítettem.

Jó étvágyat!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Gluténmentes kenyér - ez tényleg tökéletes állagú és ízű

Kenődiós - avagy kenőmájas máj nélkül

Kolbászkrém kölesből